Őszi ízek

2017/10/01

Itt van az ősz, itt van újra... Elérkeztek a borongós, hűvösebb napok konyhánkba is.

Pár tipp az őszi étkezésekhez, konyhai teendőkhöz

 

1., Ideje elkezdeni csökkenteni a nyers ételek arányát, a gyümölcsöket is párold, süsd meg vagy főzz kompótot belőlük. Ha nyersen eszed őket, csak keveset és azt is inkább délelőtt tedd, így megkíméled a gyomrodat, és felkészíted szervezetedet a télre.

2., Kezdd a napodat meleg reggelivel, mint gyümölcsös gabonakása vagy egy tányér tojásrántotta. Figyeld meg mi esik jól, és melyik étel laktat hosszabban.

3., Vedd elő az öntöttvas edényeidet! Ezek az egészséges edények hidegebb időben jó szolgálatot tesznek, és rendkívüli ízélményekhez juttatnak. Nem is beszélve arról, hogy egy lassúfőzés során a lakásunk is átmelegszik.

4., Töltsd meg a kamrád házi készítésű savanyúságokkal! Csak egy nagy edény kell hozzá a felöntőlének, egy éles kés, vágódeszka, sok, forró vízben fertőtlenített zárható üveg, és a kedvenc nyári zöldségeid.

5., Egyél több fehér színű alapanyagból készült ételt! Mint például karfiol, körte, hámozott mandula, hagyma, retek, torma, karalábé, rizs, zabpehely.Ezek erősítik a Tüdőt és a Vastagbelet.

Jó étvágyat kívánunk!

Utoljára megtekintett termékek